پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
دکتر رفیعی  :
از زحمات کمیته های داوران و مسابقات در برگزاری مسابقات قهرمانی
مینی بسکتبال قدردانی کردند.
 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان در نشست یا کمیته داروان و مسابقات :
از زحمات کمیته های داوران و مسابقات در برگزاری مسابقات قهرمانی
مینی بسکتبال قدردانی کردند.
/تسریع در برنامه ریزی مسابقات لیگ رده های سنی و بزرگسالان
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - دکتر رفیعی در جلسه با مسئولین کمیته های داوران و مسابقات ضمن تشکر از زحمات کمیته های داوران و مسابقات از بابت برگزاری مسابقات قهرمانی مینی بسکتبال ابراز امیدواری کردند مسابقات رده های سنی و لیگ بزرگسالان آغاز شود .
 
روابط عمومی هیئت بسکتبال استان  گیلان ؛ دکتر رفیعی در جلسه با مسئولین کمیته های داوران و مسابقات ضمن تشکر از زحمات کمیته های داوران و مسابقات در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی مینی بسکتبال ابراز امیدواری کردند، تا هر چه سریعتر نسبت به برنامه ریزی مسابقات سایر رده های سنی استانی( آقایان و بانوان ) نیز اقدام گردد.
دکتر رفیعی در این جلسه از مسئولین کمیته های داوران و مسابقات خواستند تا ضمن اخذ اعلام آمادگی تیم‌ها جهت شرکت در مسابقات نوجوانان و جوانان ( آقایان ) نسبت به شروع برنامه لیگ بزرگسالان آقایان در اسفندماه نیز اقدام گردد.
ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان با اشاره به آغاز پرشور رقابت های مینی بسکتبال پسران ، افزود : رقابتهای مینی بسکتبال پسران با حضور ۹ تیم از سراسر استان و در رده نونهالان پسران نیز ۴ تیم اعلام آمادگی کرده اند که با توجه زمان اندک باقیمانده تا پایان سال ، از کمیته داوران و مسابقات خواسته شده تا نسبت به برگزاری مسابقات این رده نیز هر چه سریعتر اقدام گردد.
وی همچنین افزود : درصددیم تا مسابقات نونهالان ، نوجوانان و جوانان را نیز بلافاصله آغاز کنیم که قدر مسلم در خصوص دو رده نوجوانان و جوانان این مسئله در ابتدای سال ۹۸ امکانپذیر خواهد بود و رده نونهالان نیز چنانچه با مسئله کمبود سالن و تداخلات داوری با مسابقات مینی و بزرگسالان مواجه نشود برگزار خواهد شد.
 
دکتر محمد رفیعی :  در حوزه بانوان مسابقات مینی و نونهالان برگزار شده و نوجوانان نیز در همین هفته آغاز خواهد شد.
 
همچنین در خصوص لیگ بزرگسالان بانوان نیز علیرغم مشکلات مالی موجود برای تیم‌ها در صدد هستیم تا با رایزنی با نهاد ها و ارگان‌های ذیربط شهرستانها راه را برای حضور حداکثری تیم‌ها هموارتر نماییم.
در خصوص لیگ بزرگسالان آقایان نیز مقرر شده بود که کلیه تیم‌های متقاضی تا هفته پیش لیست اولیه و مبالغ ورودی مسابقات را واریز نمایند که از کمیته مسابقات خواسته شده نسبت به پیگیری این مسئله اقدام شود.
دکتر رفیعی در پایان بار دیگر موفقیت بسکتبال گیلان را در گرو همدلی تمامی اعضا دانسته و ابراز امیدواری کردند با پتانسیل بالای خانواده بسکتبال گیلان در سال ۹۸ شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر تمامی جوانان آینده ساز گیلان زمین باشیم.
 





 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna